بی تو هرگز
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 / 11 / 1391برچسب:, توسط عارف |

اي زيبا ترين زيبايي ، اي روياي بيداري ، به خداوندي خدا دوستت دارم

اي بيقرار دلم ، اي تك درخت دشت سرخ قلبم ، به همين لحظه هاي مقدس عشق قسم دوستت دارم

اي آنكه چشمت باراني است اي تو كه روحت شادابي است و رگ هايت از خون محبت جاري است به آن كعبه مقدس عشق دوستت دارم

زندگي من ، اي آغاز من ، اي سرآغاز من ، اي فرداي من ، به همان لحظه ديدارمان قسم دوستت دارم _ نميدانم كلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان كنم تا تو باور كني دوستت دارم...!!!



نظرات شما عزیزان:

ليلا
ساعت13:33---13 بهمن 1391
سلام,اين پست خيلي قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.